مهدی بهرامی، طراح بازیهای کامپیوتری مستقر در اصفهان که بیش از یک دهه است به طراحی و ساخت بازیهای کامپیوتری الهام گرفته از هندسه، هنر و معماری ایرانی میپردازد. این آثار امکان تعامل با فرمها و پترنهای مختلف هندسی را بدون نیاز به دانش تخصصی ریاضی و یا مهارت کار با نرمافزارهای پیچیدهی سه بعدی برای مخاطب ایجاد میکنند. بازیهای انگاره و تندیس از آثار وی هستند که در فستیوالها و نمایشگاههای مختلفی در توکیو، لس آنجلس و سانفرانسیسکو انتخاب شده و به نمایش درآمدهاند.
آثار مهدی بهرامی:
فرمها و پترنهای هندسی در موقعیتها و مکانهای مختلفی از زندگی روزمره ما قابل مشاهده هستند. از الگوی رویش برگهای یک گیاه آپارتمانی تا اسلیمیهای دیواره یک مکان تاریخی. پروژه «کمانه» تلاشی است برای تعامل با قواعد هندسی شکلدهنده این پترنها. جایی که بدون نیاز به دانش تخصصی ریاضی با این قواعد هندسی بازی میکنیم و به کشف و درک عمیقتر دنیای شکلدهنده این الگوهای هندسی میپردازیم.